
Küçükçekmece Belediyesi, teknolojik dönüşüm hamlelerine bir yenisini daha ekleyerek Netcad altyapısıyla E-Ruhsat uygulamasını hayata geçiriyor. Projenin resmi lansmanı, 23 Haziran 2026 tarihinde Küçükçekmece Belediyesi Çok Amaçlı Salonu’nda gerçekleştirildi.

Vatandaşların ve proje müelliflerinin imar süreçlerini kolaylaştırmayı hedefleyen kurum; yeni uygulama sayesinde ruhsat başvuru, evrak kontrolü ve onay süreçlerini tamamen online platforma taşıyarak belediye binalarındaki fiziki yoğunluğu azaltmayı ve işlemleri çok daha hızlı çözmeyi hedefliyor.